Ak to chcete urobiť, stačí sa rozhodnúť, ktorý spôsob, ako zarobiť v sieti, vám vyhovuje viac.
Viesť svoj blog.
Tomôže byť video blog na Youtube alebo fotoblog v sociálnych sieťach ako Tumblr alebo Instagram. Urobte niečo veľmi zaujímavé: natočte video, fotografujte a napíšte a vašu stránku si budú všímať aj ostatní používatelia. Čím širšie je vaše publikum a čím viac odberateľov máte, tým atraktívnejší ste v očiach inzerentov. Na propagáciu produktu alebo služby medzi vašimi odberateľmi sú spoločnosti ochotné zaplatiť dobré peniaze. Hlavná vec – nezmeňte sa a inzerujte len to, čo sa vám páči, inak Vám účastníci prestane dôverovať. A na YouTube je affiliate program, prostredníctvom ktorého budete môcť prijímať peniaze za to, že používatelia sledovali reklamy pred vaším videom.
Zúčastnite sa marketingových prieskumov.
Môžete nám povedať všetko o zložení krému na tvár alebo analyzovať svoje pocity o chuti nových cukríkov populárneho producenta. Zapojte sa do platených marketingových prieskumov. Výrobcovia výrobkov spustia tieto štúdie, aby zlepšili svoje výrobky a porozumeli preferenciám ľudí. Takže môžete nielen zarobiť peniaze navyše ale aj pomôcť, aby sa tovar stal lepším a užitočnejším.
Predávanie fotiek
Ak dobre kreslíte alebo urobíte skvelú fotografiu, začnite predávať svoju prácu na internete. Môžete to urobiť pomocou špeciálnych fotobaniek alebo fotokopírovania. Aby ste tak urobili, je potrebné pripraviť fotografie alebo kresby tak, aby spĺňali požiadavky konkrétnej stránky.
Copywriting
Ak viete jasne vyjadriť svoje myšlienky, máte bohatú slovnú zásobu a ste schopní opakovať dlhý text vlastnými slovami bez toho, aby ste sa opakovali, tento druh príjmov pre vás! Copywriting zahŕňa akúkoľvek prácu s textom.
Preklady
Tento typ zarábania je vhodný pre tých, ktorí dobre vedia cudzie jazyky a dokážu správne preložiť akékoľvek texty – od umeleckých kníh až po nápisy na cukrovinkách. Preto ak chodíte na jazykové kurzy alebo študujete v špecializovanej škole, začnite študovať internet pri hľadaní objednávok. Môžu byť umiestnené v špecializovaných skupinách na sociálnych sieťach.